jak pracuji
video 1
video 2
video 3
video 4
štěstí přeje připraveným
dokonalý marketing prodeje nemovitosti
- příprava nemovitosti
2. fotografie
3. virtuální prohlídka
4. dron
5. půdorysy
někdo ocení a jiný zase
2D s kótami
3D poutavé
5. realitní inzerce
40 serverů
sdílení v QARA
MLS MIX
6. web nemovitosti
na těchto stránkách, nebo zvláštní web: příklad Fanda
7. ONLINE propagace
FB, Google PPC, Seznam sklik
8. místní propagace
Asi 30 % bytů a domů koupí lidé z okolí prodeje. Protože lokalitu znají, mají ji rádi a shánějí v blízkosti pro rodinu či známé. Nebo jako investici, kterou nebudou mít daleko.
osvětlený balkon
plachty a balonky
flyman
letákování
Co je potřeba:
Předně. Na samém počátku Vás seznámíme, naše potenciální klienty, na osobní schůzce se vším, co by bylo vhodné v přípravě prodeje Vaší nemovitosti konkrétně realizovat. Je-li např. nemovitost vhodná k rekonstrukci, pak je rozsah adekvátně jiný.
Po schůzce víte, co je možné realizovat z naší nabídky služeb, v jakém rozsahu a termínech. Kolik by to mohlo stát a jaký by byl očekávaný přínos. A hlavně, co tyto naše služby udělají s prodejní cenou. Rekapitulujme si společně možnosti:
Společně s Vámi upravíme citlivě interiér na focení a další vizualizaci (v případě že se v nemovitosti stále bydlí).
V případě již uvolněného interiéru pak třeba:
Pomohli sbalit věci, zapůjčili přepravní stěhovací krabice, přívěs za auto.
Vystěhovali či kompletně vyklidili nemovitost, odnesli nábytek, odvezli nevhodné, nepotřebné co již dosloužilo, máme stěhovací službu.
Zajistili řemeslné práce: vyrovnali nerovné stěny, vymalovali, natřeli, opravili elektrospotřebiče… prostě vše, co by bylo třeba pro plnou funkčnost.
Instalovali homestaging: lehký přenosný nábytek, závěsy, dekorace, květiny, lampičky, prosvětlili interiér.
Uklidili, umyli potřebné, promazali, naleštili.
Vizualizovali: nafotili, natočili video a zpracovali virtuální prohlídku.
Sepsali všechny informace pro zájemce, zpracovali půdorys v 2D a 3D variantě.
A nakonec dohodli postup prodeje a cenu k vaší spokojenosti.
Dále je to na nás. Víme, jak a komu Vaši nemovitost nabídnout. Umíme oslovit zájemce cestou našeho webu, realitních portálů i cestou sociálních sítí, kde se pohybuje stále více a více zájemců. Máme spolupracovníky a spřátelené realitky. Dlouhodobě si budujeme „seznam“ solventních zájemců.
Víme, jak oslovit Vaše teritoriální okolí, umíme upoutat názvem, plachtou i přehledným zpracováním informací. Díky poutavému názvu, zajímavému videu a správně specifikovanému okruhu uživatelů dosáhneme „virálního“ sdílení. Může se tak stát, že se kupec dozví o nemovitosti třeba od „své sestřenky, která viděla, jak video „lajknul“ její bývalý kolega z práce“.